No video

Beni Bırakma 149. Bölüm

Am 8 Nov 2018 veröffentlicht
Beni Bırakma
Sen Benim Alın Yazımsın...
Hafta içi her gün atv'de!
Beni Bırakma resmi youtube kanalına abone olmak için; goo.gl/ypvGHT
Oyuncular; Sude Doğar, Emrah Akduman, Esengül Aypek, Özlem Önemli, Berkay Veli, Çağla Çukurova, Keiko Belir Yarar, Kaan Yalçın, Özlem Boyacı, Mithat Erdemli, Şebnem Gürsoy, Tuğçe Özbey, Gonca yakut

KOMMENTARE

  • Emerye de bakın sevdiyi kıza ne mamelesi yaöıyor😠😡

  • Ne yalanlar bee ne dir bü yaaa ! Siz cocuk mü kandiriyorsunuz Sila kaq kere binmiś o kamiyonda śindi tanimiyor ! yazik yazik biz Zamankaybediyoruz bu diziyle ! Yeter yaaaaa

  • Katil Cahil Meltemcikkkkkkkk 😁😁😁😁😁😁😁

  • Çok saçma oluyor düyüne enle olmadı gerekir

  • 👆👆👆👆👆👆

  • Den acımadın zeunep

  • En güzeibuben ce

  • orta da silah yaralanması var nasıl oluyorda polis kapıda beklemiyor.Neden ifade almıyor gerçekten saçmalamaya devam ediyorsunuz..tabi senaristsin ya istediğini yaptırıyorsun oyunculara.Ama izleyiciyede saygı duyun azcık aptal yerine koymayın bu kadar yapmacık rolmu olur

  • Saçmalıktan başka birşey değil

  • Herkesi ekran basina topluyolar ayni seyler artik tarikla sila evlensin emreyle zeynep kavussun meltemde belasini bulsun tabiki meltemin babasida yani dizide gercek hayatta allah sanatcilarimizin yolunu acik etsin hepsi bizim icin col degerli cok guzel oynuyolar bu butun sanatcilar icin gecerli hepsine tsk hepsi super

  • Ay rüstem ayten ablayı nasıl silahla vurdu o kadar sılaya yardım etti

  • Я уже проматываю на конец и смотрю наконец-то концов Села и Тарык вместе или нет,но походу это никак не могут родить.

  • Bir sonraki bölümde kesin zeynep boradan hamile kalır

    • yanlış biliyirsun zeynep emreden hamile özette yazıyor zaten

  • Taikin telfinu meltem acir o biri basdam xarabda sesi esitmemis tarik oglum sila uasiyir deyir bu ne be

  • Ya bu tarik gerizekalimi bi telefonu ustunde herleye bilmir

  • sıklıdım artık

  • Yeter ya ice saçmaladı bidaha izlemicem bune ya kırîz geçiriyorum resmen her baktımda fena oluyorum

  • Tmm bugünkü bölümde Zeynep hamile saçmalık önde gıdıyo resmen zeyneple emre ne ara oldular saçma şeyler bundan boylekı bölümlerde Zeynep bebeği aldırmaya çalışacak artık 2.3 bölüm izleriz oraları sonra aldıramaz tabi sonra bora bebeği kabul etcek kesin .

  • bu dizidekiler niye kendi kendine konusuyor😂😂

  • Meltemin pislikleri ciksin ortaya artik sikildim

  • izlenicek heves bırakmadılar sıktı artık

  • Beni birakma gelmiş geçmiş en saçma dizisin

  • 4 bolumbaktim..hayatimda seyrettigim en sacma dizi

  • Besdirin day sila tarika kovussun

  • Bu filmin senaristini bogasim geliyo resmen boyle sacmalik gormedim o kadar cok boguldum ki bakasim gelmiyo kesinlikle seyircilerin %95 benim gibi bogulmustur sacma yonlerinden valla sacmaliklarini saysan bitmez👈👎🏻👎🏻🤢😡

  • bu dizi insanın beyniyle dalga geçen dizi oldu saçma sapan

  • bu dizi insanın beyniyle dalga geçen dizi oldu saçma sapan

  • Sılayı ormanda ayı yesin. Tarık meltemi öldürsün. Emre cansunun kollarında ölsün, Zeynep borayı öldürsün bitsin artık iyice saçmaladınız 😏

  • Azerbaycandan sizi çok merakla izliyoruz. Sizlere başarılar diliyoruz.

  • Yeter artık sevenleri kavuturun

  • Çok komik yaaa gülüyorum artık

  • Bu kadar sptal Bir dizi görmedim Allah belanızı versin deli saçması

  • Sila ve tarik gibi kötü bir karakter görmedim

  • Uzadikca tadi kaciyo😡😡

  • Bu ne yaa ayni seyler yine yeter artiq kim bilir sila kac gun nerde kalicak bi kac gun hasdanede bi kac gun ormanda simdi nerde kalicak bakal

  • Arkadaşlar biz bu diziyi artık istemiyoruz kavuş durmuyorlar Bir de Zeynep hamile bugün bölümünde kimden acaba Bir de Buradan olursa hiç yürümez

  • GÜZELİM DİZİYİ BOZDULARRR....😢😡😬😠😤😣😕😈😱

  • Yine yine yine gormedimi gormedim bile yazmalarinizi okudum tobe ya rabbim okadarmi sachma sinari olurmi

  • Meltem ve Esin ALLAH belanızı versin.

  • bence buna üreyi zeyifler bakmasın bu ne ya resmen sican pişik oynuyorlar artıq men bu diziyi anlıya bilmiyorum bu dizide neyi anlatmaq istiyorlar bilmiyoram ama bir bildiyim varkı izleyicileri kacırıyorlar , sacmaladılar

  • zeynebin ağlamadığı bir bölüm söyleyin

    • Arkadaşlar biz artık bu diziyi istemiyoruz

  • Zeynep emreden hamile olsa şimdiye o çocuk en az 4 aylık olması lazım çok saçma anca anlaması

  • diziyi iyice saçmalaştırdılar artık izlemiyorum bence hiçkimsede izlemesin reytingleri düşsün belki senaryo değişir

  • Bu kadar saçma tesadüfün bir arada olduğu tek dizi bu sanırım.insanların zekasıyla alay ediyorlar

  • Sila konusunda gelişme olsun artık siktılar😬

  • Emre💞💞💞Zeynep

  • Bu nedir ya daha bi kac saat once tarik kimin inanip kimin inanmadigi umrumda degil diyordu sonrada melteme benimle evlenir misin diyor boyle sacmalik gormedim ben

  • Hep kötülerler kazaniyo pes doğrusu biraz daha gerçekçi olun filimde olsa herşeyi ne olursa olsun ilk meltem görüyo

  • Ben zeynep hamile diye düşünüyorum bi de bora zeynep diyorum artıkkkkkkk çünkü borahla zeynep bu bölümde çok iyiydi bora zeyneple nasıl mutlu 😍😍

    • şok şok şok zeynebin bir bebeği olacak ama emredenn!!!!

  • Bence Tarık plan ypyor 😂

  • saçma dizi sanorya aptalca hala sılayı göremedi hep bişey olur kadın tarıgı arar tarık telefonu düşürür sılada tam o celltının geldıgi yolda yürür salakmıyız biz ya....

  • sila elbisesini ne zaman deyiwdi qurwunu hara getdi qaliba sehirli qizdi sila hecne olmur ona

  • Maalesef haklı çıktım teklif konusunda tam da düşündüğüm gibi oldu yazıklar olsun Tarık'a ne çabuk unutmuş Meltem'in Sılaya yaptıklarını Sıla bunu öğrendiği zaman çok üzelecek yazık kıza!!

  • bir dizi düşünün bu kadar kötü senaryo, bu kadar ilişkisiz bir oyun işte ne ararsan bu dizide mevcut... yahu tesadüfen gündüz kuşağında bir iki izledim ancak izlediğime , izleyeceğime pişman ettiler... yahu sıla nın başına gelen pişmiş tavuğun başına gelmedi... kız ölmedi gitti kedi gibi dokuz canlı... bayıltıyorlar sonra resim tablosunu arkasında saklıyorlar tarık tablonun önüne kadar geliyor ne hikmestes sılayı göremiyor. yahu nesini sayayım bildiğin saçmalar dan seçmeler

  • I never see anything like that in a Turkish series

  • Tarik meltemle evlenir silayiyolda zengin biri bulur onla evlenir

  • Bu kadar sinirlenip yorum yapacağınıza keşke izlemeyi bıraksanız 😂

  • Beni Birakma 150??? Bölüm

  • Zeynep hamile çıkarsa bu diziyi izlemicem bi daha. Çok saçmaladınız. Midem bulandı. Bu dizi başlarda çok edepliydi, zeynebin hamile kalmasıyla çok çirkef bi hal alcak.

  • Ne kadar saçma bir dizi yarabbimm. Sıla vuruluyo,, yetmiyo uçurumdan atılıyo ama benden sağlam. Ben bugün temizlik yaptım ağrıdan kıpırdayamıyorum fakat Sıla sapasağlam. 😄😄 yaaa diziye limon sıktınız yeter artık, bırakın elinizdeki limonu. 😄

  • vay yonetmen vay hangi dunyada yasiyosunuz acaba o kadar sıkdiki sila tarik meselesi en iyisi ikisinide oldurun gitsin hem siz rahatlayin hem biz

  • чингиз олсун я

  • Как ризина тянет, становится не интересно

  • Sürekli Meltem'in birşeylerden haberdar olması, sıra Sıla ile ilgili birşeye gelince saçma sebeplerle kimsenin duymaması görmemesi o kadar baydı ki artık aptal yerine koymaya başladınız seyirciyi ve dizinin tadı kaçtı görün artık😠😴

  • Iste o an !!!!! 55:35

  • silayi bulan adam.zengin yakiwikli biri olucak silayi intikam almak icin yetiwtiricek ehh daha dizi wimdi bawliyoo hepimize gec miw olsun

  • tm da dizi oyuncular harika ama iyi birşey olmuyor izleyenler hep hayal kırıklığına uyuyor iyi birsey olsun insalar dha fazla izlesin yoksa bu boyle devam ederse herkes sıkacak

  • Арзу и Читин они виноват обо всём когда Эмре влюбился в Зейнеп это женщина не оставила их в покой с. Есином хотя в отношение Эмре и Зейнеп Господин Четин не был против здесь больше виноват Арзу Ханум .Есин самая ужасная женщина просто нет слов.Что касается Читину он был категорический против женитбы Тарык и Сылу ,это потому что он не хотел портит отношение с своем портнёром Асланом то есть с отцом Мелтемом .Тарык всё равно не оставил Сылу но это бессовестный Аслан и её змея дочь разлучили самый красивый,великолепный пары Тарик и Сыла. Офффф опять Арзу и Читин За них бедный Тарык был вынужден ,что с Четином ничего не случилась он сделал предложение Мелтемом ааааааааааааааа нет нет нет .Что будет с Сылой жаль её. Что будет дальше с не терпением буду ждать следующие серию

  • Ben anlam veremiyorum bu Tarık Sıla nın olmedigini biliyoda melteme nasıl evlilik teklifi yapıyor bu kadar saçma sapan şey gormedim hergün yeni bir saçmalık yeter valla bogoldum artık ekran başında

  • Cok sacma silanin hafizaso yerine geldi ama son yasadiklari silindimi??biraz daha yaratici olun ya..

  • Tarikla silanin kovusmalari cok uzun cekdi ya

  • Ну уже пипец как растянули. Уже просто гавно началось. Режиссеры вы чего там совсем уже потеряли навык. Уже пора закругляться, а у вас все бедная Сэла по подворотням, то под кроватями везде уже повалялась как тряпка, может хватит уже женщину так унижать.

  • Yeter artik biktik

  • Sila gorene kadar ben olurum ya Sacmaladi giti

  • Сила бу сефер кутул у мелтемден

  • nedense zeynebin borani sevmesini istiyorum cunki bora ne olursa olsun hep zeynebin arkasinda boranin sevgisi emreninkinden qatba qat ustundur cunki emre zeynebe atilan iftirayi oyrenince zeynebe yapmadigi kalmamiwti amma bora iwin icini bulup zeynebi temize cikartdi

  • Meltenden nefret ederim

  • Sonda sinir xesdesi olmasam yaxsidi 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎

  • Ancaq qacmaqdi bu Kinoda😡,Tarikla Emre Cox keyy ve cox qoyun bir insandilar senarist Özüde Cox keydide qoyunduda ondan😂

  • Yeter artik ya bu ne sacmalik kac ay oldu yeni sezon baslayali hep ayni yerde dizi surekli ayninseyler 2 sezon finalinde bulusurlar ve 3 sezan finaline ayni sekilde olur sacmalik sacmalik.bence bitsinn artik seyredenler cozuyorlar filiminne olucaginda her bolum de sacmalikkkk

  • Yeter çok saçmaladiniz😈😈

  • لو حد فاهم المسلسل ده آخره ايه يقول عربي او انجلش lf any one understand the end say with arabic or english l dont under stand turkish

  • BU ne yaa 3 aydi sezon baslayanan sila&tarik vezeyneb&emre kovusamadilar.

  • şu meltemin kötülüklerinden bıktık artık biraz mutluluk görmek istiyoruzzzzz

  • I dont understand l want translation

  • lütfen sılayı tarıka kavuşturun yaaaaa ooooooof

  • Tarık Meltemle evlenirse dizi hiç olur

  • Bora tam bii aptalll ne gerek vardi simdi zeynebi hastaneye almaya salak kiz sevdigini gorucek hergun orda :D

  • Arzu bide meltemi gösterip revami yaptığın bu kıza diyor. Ne çabuk unuttunuz Meltemin yaptıklarını Arzu hanım çok vicdansız bir kadınsın Hele Seher hala sende oyle

  • Bildiiggimbütün küfürleri yiyiosun her bölümde asalak senarsit

  • والله لعبت روحي من هذه المسلسله الي ماتريد تخلص

  • buu nneeee evlenirmmiisin diyyoorrrrrrr uulaan buunnuun yapddını kör seeytan yapmadı evlilik teklif eddiiyyoorr sılayıda hemen cpr buldu ::)

  • Sila Tarik 💖💖💖💖💜💛💚💗💝💞👍👍👍👍👍👍👍👍

  • tarık ttelefonu arabadan almaz , bi yeerde durup bakmazz,,biirisii aloo deemedeen heerşeyi anlattır diğeeri kaçar bunnunn adı diizzimi malesef ülkkeemizzdeki dizi ahlakıı bu sannki diğğer bbölümleri izzlemmiyoouzz yuh

  • Bu yapımcının allah belasını versin ya bu ne tür hayal gücü ne tür kurgu anlamdım ki

  • Мельтем эгоистка кроме себе ни кого не любит ненавижу её😣😣😳

  • bbeddduuua eetssemm günnah oluurrmuu ,,hakaret eetsemm ddaavva accarlrmı bu needir AAllah askkınna yya

  • Cansu Emrenen Evlenvəsin Zeynep Boranan Ayrılsın Emrenen Evlensin ( Bir Birinə Çok Yaraşıyorlar )

  • Senarist saçmaliyor ki, dizini uzatsin tarik sila qovşsa artik ne çekeceki

  • Genemi yaaa eskiden ne guzel diziydi aa uff sila herseyi hatirladi ama tarik meltemle evlenecek silada bunu duyub gitmeyecek uzulecek ufg zeyneb kesinnn Hamile cocuk emreden olsun ve dizi ilerler biraz (bora delirir zeyneb sok olur hulya delirir fln belki dizi azacikda olsa ilerler